Akcje promocyjne – Konkursy, Loterie, Programy Lojalnościowe, Sprzedaż Premiowa
Prawidłowo przeprowadzone akcje promocyjne pozwalają na pozyskanie nowych klientów i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy ale również wprowadzają możliwość optymalizacji kosztów i podatków zgodnie z obowiązującym prawem. Odpowiednio dobrane narzędzia marketingowe, uwzględniające grupę docelową, specyfikę produktu i miejsce promocji, przekładają się na wzrost sprzedaży nie tylko „tu i teraz”, ale również w ujęciu długoterminowym. Ponadto bezpośredni kontakt z klientem dostarcza wielu cennych informacji o preferencjach konsumentów. Znajomość prawa podatkowego w połączeniu z działalnością marketingową to swoisty klucz do oszczędności, wyższych zysków, satysfakcji klienta i Twojej firmy.
Oferujemy:
- Kompleksową organizację loterii, konkursów, sprzedaży premiowej i innych akcji promocyjnych,
- Przygotowywanie regulaminów i pełnej dokumentacji,
- Obsługę prawną i podatkową akcji promocyjnych,
- Pełną odpowiedzialność związaną z występowaniem w roli organizatora,
- Pozyskanie zgody z Izby Celnej na organizację loterii,
- Obsługa dokumentacji z Urzędów Celnych dotycząca loterii,
- Nadzór nad losowaniami i posiedzeniami komisji konkursowych,
- Pozyskiwanie gwarancji bankowych,
- Sporządzanie raportów z organizacji akcji,
- Rejestracja zbiorów danych osobowych w GIODO,
- Audyt prowadzonych akcji przed kontrolą Służby Celnej,
- Pilna pomoc doraźna podczas prowadzonej już kontroli,
- Dobór nagród i ich dystrybucję,
- Bieżące raportowanie oraz podsumowanie wyników,
- Zamknięcie i rozliczenie akcji, w tym obsługę ewentualnych reklamacji.
- Doradztwo jakich błędów unikać i jak skutecznie dopasować zasady akcji promocyjnych do stawianych przed Państwem celów.
- Pełna elastyczność działań, bieżące reagowanie na sytuacje wyjątkowe